Soovin eripakkumisi

Ostutingimused

 

Maksmine ja turvalisus

Natural Me e-poes saate toodete eest tasuda pangalinkide kaudu või pangaülekandega.

Meie e-poes saavad läbi internetipankade maksta Swedbanki ja SEBi kliendid. Peale pangalingi kaudu makse sooritamist vajutage kindlasti lingile „Tagasi kaupmehe juurde“, mis toob teid tagasi Natural Me e-poodi. E-poes kuvatakse teile lõpetuseks teade koos tellimuse numbriga. Lisaks leiate oma e-postist tellimuse- ja makse kinnituse.

Juhul, kui valite maksmisviisiks pangaülekande endale sobilikust pangast, palume tasuda OÜ Lundhema arveldusarvele SEB-s EE651010000004107012 või Swedbankis EE332200221011720161. Oma tellimuse numbri palume teil kindlasti märkita arvel selgituseks. Kogu ülekandeks vajalik informatsioon kuvatakse teile e-poes ka kohe peale tellimuse esitamist. Tellimuse kinnitus koos vajaliku infoga saadetakse ka teie e-posti aadresile. Ülekandega tasumist ootame teilt peale tellimuse esitamist 7-e päeva jooksul. Selle möödudes eeldame, et soovite tellimusest loobuda ja see kustutatakse. 

Krediitkaardi makse puhul Natural Me sisestatud kaardi andmeid ei näe. Kaarditehingu tegemiseks suunatakse klient Pankade Kaardikeskuse turvalisse keskkonda. Maksmise hetkel toimub kaardiomaniku kaardiandmete sisestus kaardiomaniku poolt Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Kaardikeskuses paiknevas serveris. Kaardiandmete töötlemisel kasutatakse SSLi, MasterCard SecureCode ja Vertified by Visa standardeid.

Natural Me e-poest ostmine on turvaline. Teie isikuandmeid ei avaldata kõrvalistele isikutele. Natural Me kasutab Teie andmeid ainult teie tellimuse täitmisel ning vastavalt teie nõusolekule ka teile eripakkumiste edastamiseks.

Kohaletoimetamine

Teil on võimalik Natural Me e-poest toodete tellimisel valida kolme erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Hinnad sisaldavad käibemaksu, kehtivad Eesti Vabariigi piires, on fikseeritud ja ei olene paki kaalust.

Kullerteenus otse kätte – 6.60 €

Kuller toob Teie tellimuse teile koju kätte või mujale vastavalt nagu kohaletoimetamise aadressiks tellimisel märkisite. Kuller helistab Teile ja lepib sobiva kohaletoimetamise aja eelnevalt kokku. Pakk toimetatakse sihtkohta väljasaatmise päevast järgmisel päeval. Juhul, kui kaupa siiski ei õnnestu Teile kokkulepitud ajal üle anda, jätab võimalusel kuller Teie postkasti pakiteatise koos edasiste instruktsioonidega. Kampaaniate raames võib teenuse hind muutuda.

SmartPOST pakiautomaadi teenus – 2.90 €

Endale sobiliku pakiautomaadi saate valida tellimuse esitamisel. SmartPOSTi pakiautomaate leiab üle terve Eesti. Teie tellimuse jõudmisel valitud pakiautomaati saadetakse teile paki saabumise kohta SMS sõnum. Sõnum sisaldab pakiautomaadi asukohta ja personaalset uksekoodi, mille alusel te oma paki kätte saate. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest teie mobiiltelefoni. Väljastamata pakkide kohta saadetakse teile täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui tellimuse summa ületab 53 eurot, toimetame Teile kauba SmartPosti pakiautomaati tasuta.

Tulen ise järele - 0 €

Oma tellimusele on võimalik ka ise järele tulla. Meie kontor asub Rocca al Mares aadressil Vabaõhumuuseumi tee 2a. Kuna tegemist on esialgu veel ainult kontoriga, siis oleme avatud tööpäeviti 9-17. Reedeti on soovitav enne tulekut ette helistada.

Teie tellimus peab jõudma kohale 1 - 3 tööpäeva jooksul alates ostusumma tasumisest. Juhul, kui mõnel põhjusel tekib tellimuse täitmisel viivitus, võtame teiega koheselt ühendust.

Toodete tagastamine

Juhul, kui soovite oma esitatud tellimusest loobuda ja me ei ole veel Teie tellimust teele saatnud (tavaliselt postitame 1-2 tööpäeva jooksul), tühistatkse Teie tellimus. Tellimuse tühistamiseks palun võtke meiega ühendust esimesel võimalusel telefonidel 661 0765 või 5770 3512 või saatke vastavasisuline e-kiri aadressile info@looduskosmeetika.ee

Juhul, kui Te ei ole saadud kaubaga rahul, on Teil õigus oma tellimus või osa sellest kasutamata ja proovimata kujul ning omal kulul meile tagasi saata. Tagastamise kulud kuni 10 € ulatuses jäävad tarbija kanda. Tagastatavast kaubast peab meile teada andma 14 päeva jooksul alates päevast, mil saite tellimuse kätte. Tagastatavad asjad peab tagasi saatma 14 päeva jooksul tagastamisest teatamisest. Tooted palume korralikult pakkida, et vältida vigastusi. Soovi korral lisage ka teade, miks Te kauba meile tagasi saadate. Meie tagastame Teile tagastatava kauba eest tasutud summa 14 päeva jooksul alates tühistamise teate saamisest. Tagasi saatmise transpordikulud jäävad kliendi kanda.

Juhul, kui Teieni jõudnud tooted on valed, on saanud vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele, saate meie poole pöörduda 2 kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Vastavalt puudusele, leiame kooskõlas ostjaga lahenduse. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral on tarbijal vastavalt võlaõigusseadusele (VÕS § 101) võimalus taganeda tehingust, leppida kokku toodete uuesti saatmine/ümber vahetamine, kompenseerimine või raha tagastamine.

Pretensiooni esitamise kord

Seaduse kohaselt vastutab müüja tarbijale müügi puhul asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale ja mis oli olemas asja tarbijale üleandmise ajal. Tarbija peab kaupleja poole pöörduma hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja asendamist. Kui asja asendamine põhjustab tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi, on tarbijal õigus tehingust loobuda ja nõuda raha tagastust.

Kui tekib mõni probleem, milles me siiski ei jõua kokkuleppele, mis meid rahuldaks, on teil õigus pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Tarbijakaebuste komisjon on kohtuväliseid kaebusi ja vaidlusi lahendav organ. Tarbijakaebuste komisjoni poole võib pöörduda, kui vaidlusaluse kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.

Kui tekib mõni probleem, milles me siiski ei jõua kokkuleppele mis teid rahuldaks, on teil õigus pöörduda tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijakaebuste komisjoni poole.
Tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud  lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel.
Tarbijakaebuste komisjon on kohtuväliseid kaebusi ja vaidlusi lahendava organ.

Juhul, kui soovite tagastada toote, palun täitke taganemisavaldus.